Mijn bedrijf Letters & Concepts bestond in oktober 2014 alweer 5 jaar. Een goed moment om te vieren dat het van een klein bedrijfje waarmee ik opdrachten voor vrienden en kennissen deed een bloeiende eenmanszaak is geworden, maar ook om stil te staan bij de toekomst.
Want wat wil ik, wat vind ik echt leuk en welke goede dingen wil ik blijven doen? De markt is de afgelopen jaren veranderd – gelukkig – en ik ben mee veranderd. Van een tekstschrijfbureau dat af en toe wat leuke concepten bedacht, is Letters & Concepts eigenlijk veranderd in een conceptmaker die ook teksten schrijft die daarbij horen. Voor welke uitgave, platform of doelgroep dan ook.
Dat nieuwe gevoel, of misschien meer dan veranderde gevoel, kwam niet meer terug in het logo dat ik had. En dus ging ik met de toppers van Drukkerij van Rooijen terug naar de tekentafel. Ze kennen mij en mijn werk goed, dus ik hoefde ze niet veel te vertellen. Wat ik wel wilde: een beeldmerk. Want behalve Letters & Concepts ben ik nog zoveel meer: ik heb een Academy, een bedrijfje voor muziek dat ik volop aan het ontwikkelen ben, ik doe inderdaad in conceptontwikkeling en daar komt vast nog wel wat bij ;-)
Het nieuwe logo en het beeldmerk ga je overal terugzien. Ik hoop dat je het gevoel dat het uitstraalt bij mijn werk en bij mij vindt passen!