Social

Sociale media hebben steeds meer en een steeds grotere invloed op het gedrag en beslissingspatroon van mensen. De maatschappij verandert en ook jouw klanten of gasten praten over jou, je bedrijf en product of dienst. Online en offline mond-tot-mondreclame kun je gebruiken, beïnvloeden en positief voor je laten werken.

Sociale media zijn al lang niet meer alleen iets van de jongere generatie. Grote groepen senioren gebruiken inmiddels ook dagelijks Facebook, Twitter en LinkedIn én nemen uitgebreid de tijd om ervaringen online te delen. Miljoenen mensen besteden dagelijks tijd aan SnapChat en Instagram.

Ik bied je op allerlei manieren handvatten en informatie om mee te doen in de wereld van sociale media. Door middel van cursussen en workshops, inspiratiesessies en on-the-job begeleiding. Ik kan ook je hele social webcare en dialoogmanagement uit handen nemen, social event reporting doen of op een andere manier sociale media voor je activeren.

Heb je interesse, vragen of ben je nieuwsgierig wat binnen jouw organisatie nog allemaal kan? Neem contact op.

SaveSave